Featured
Slalommen of bruut afsnijden. Wie dat doet ga ik gewoon achterna en doe zelfde terug. Ik slalom ook er tussendoor - vervaeke transport. En iedereen maak foutenWAT IK AL ZEIGeven en nemen. Ik snap gewoon niet waarom je als een slak moet rijden als je lekker door kan rijden. EN als je het gevoel heb dat je bij 120 je auto naar de knoppen rijd hmmmmm lekker veel vertrouwen
Je heb rotzakken in het verkeer ben ik mee eens. Maar ook goeie. Het ging immers ook om die vrachtwagen bestuurders. vwbullit22-10-2005, 19:11Zulke lui heb je er ook bij zitten joh, daar heb ik pas een hekel aan - transport academy. En als ze het proberen, en je kan het redden, gewoon ff met je voetje het spiegeltje aan tikken van die auto.ben ik het mee eens
omhoog gaat. Wat ik wil zeggen is dat een VW gemaakt is om te werken, en niet om overdreven gepampert te worden. jaak smets transport. Het hele idee achter de wagen is gewoon flink doorbuffelen, als het niet zo was waren er niet zoveel survivors geweest! Trouwens, ik haal met de sleurhut erachter makkelijk 120km/h, maar dat vind ik zelf gewoon eng
En die zijn na 30 jaar ook niet zo goed meer.Ik deed dat niet 2 uur achter elkaar ofzo. Gewoon effe 10 minuten nadat ik een uur "braaf" had gereden. transport bedrijf starten. Verder is dit weer een grenzloos topic waarin teveel meningen aanwezig zijn :eek: Toen 18 was irriteerde ik me er dood aan, maar tegenwoordig irriteer me allang niet meer aan inhalende vrachtwagens
Ik heb begrip voor vrachtwagens die inhalen, sommige vrachtwagens zijn vol beladen en gaan berg op niet sneller als 50/60 dan ga je toch er langs als je zelf 80 gaat. van steen transport. Dan moet je in Zeeland komen wonen :tongue: , dan heb je bijna geen discussie hoe hard je verantwoord kan rijden, gewoon overal 80km/h want er is bijna geen snelweg :eek: :DBovendien stikt het er van de flitspalen
Maar even weer on-topic. Ik stoor mij over het algemeen al niet meer aan het verkeer (transport maritime belgique). Als een vrachtwagen gaat kleven ga ik gewoon wat harder om de tussenafstand te vergroten. grtzz Martin we rijden niet allemaal in golfies met GTI blokkies van in de 90 . erwin 94425-10-2005, 17:20ik ga reeds jaren op verlof met mijn t2 westfalia , en hou me altijd rond de 110 km/uur, je kan vlot meet met de stroom en hindert de vrachtwagens nieten iedereen is blijook ik ben vrachtwagenbestuurder, en het is om je stuur op te vreten als er een of andere pipo 85 voor je rijd, jij kan dan inhalen aan max 90 en veroorzaakt een file achter je, en waar je dan niet mag inhalen ja daar moet ik geen tekening bijmaken zekerverder erger ik mij aan personen (ook vrachtwagen bestuurders) die de verkeersregels negeren, personenwagens die nog net die afslag moeten (en voor je neus duiken en dan voluit in de remmen) op die in de ruimte duiken die je laat met je voorliggermijn devies, hou rekening met de andere weggebruikerserwinps; een bus kan zonder problemen 100 rijden zonder de motor op te blazen steven16v25-10-2005, 17:29Of ga tegen de grens met Duitsland wonen
Nee, doe maar niet. Dan wordt het hier zo druk. :) Even een oude koe uit de sloot . :D Het is een oude maar had hem nog niet eerder gezien (musée transport liège).Machtig om te lezen hoe mensen over de chauffeur denken Zou ze wel eens weer willen horen als we met elkaar 4 week niet meer gingen rijden Geen brood meer bij de bakker Geen biertje meer in de koelkast Geen toilet papier meer op de wc Vuilnis tot de dakgoot .enz enz Wat wouden we dan graag dat de chauffeur weer ging rijden :D Denk eerst maar eens na als je tegen een chauffeur de middel finger op steekt
Precies.rij maar es een keertje voor een weekje met een vrachtwagenchauffeur mee, dan ga je het wel met andere ogen zien.Voor vrachtwagenchauffeurs heb ik niets anders dan respect.Als zij er niet zouden zijn, dan staat de hele wereld echt stil - auto transport huren.Komt misschien ook doordat m`n pa ook vrachtwagenchauffeur is.Inderdaad! Ik ben er ook anders over gaan denken toen ik een weekje mee was, zie je de wereld eens andersom
En dat meestal op plekken waar het razend druk is op de weg. subcontractor transport belgië. Inderdaad! Ik ben er ook anders over gaan denken toen ik een weekje mee was, zie je de wereld eens andersom. mattheeuws eric transport. Dan zijn wij in de luxe auto het ergst :redface: Soms vind ik het wel behoorlijk iritant dat een vrachtwagen weer persé moet inhalen omdat hij WEL 1 kilometers harder kan
( en die zijn er niet ) Hun brood dus duurder word , weer paar cent bij de benzine , enz enz Zeer domme mensen . transport frits heirman.ik moest deze topic even uit het stof trekken Inderdaad! Ik ben er ook anders over gaan denken toen ik een weekje mee was, zie je de wereld eens andersom
En dat meestal op plekken waar het razend druk is op de weg. Een vrachtwagenchauffeur rijdt vaak vol gas.dit kan omdat de vrachtwagen is begrensd op ongeveer 90 km per uur - loonschalen transport 2024. De snelheden waarop ze begrensd zijn verschillen nog wel eens, dus als je bijv in een vrachtwagen rijdt die 95km/u kan en je rijdt achter eentje die 91km/u kan, blijf je steeds bezig met je gaspedaal bezig.Wat veel relaxter is, is om gewoon volgas te rijden
Ik vind het persoonlijk geweldig lijken om 2 vrachtwagens naast elkaar te zien en de ene de andere stapvoets inhaald.vooral in het donker :)http://www.trans-top.com/roadnews/vries1.jpg JettaPowerrr25-01-2008, 12:42Ik stoor me niet snel aan inhalende vrachtwagens (maes transport). Tenzij het gewoon behoorlijk druk is. Ik ben ook eens een weekje mee geweest met een kennis, die internationaal rijd
Wat me wel ENORM stoorde, waren al die luxe wagens, die lekker leip aan het doen zijn (agck transport).Als je je nog eens stoort aan een vrachtwagen-chauffeur, bedenk dan wel, dat die mannen op 1 dag meer irritant gedoe meemaken, dan wij in een maand, ook al rijden we misschien 50.000 per jaar
:DWaar ik me vooral aan erger?-onnodig links rijden-bumperkleven-niet gebruiken van knipperlichten-onnodig langzaam rijden (lisbon public transport). Als het druk is op de weg, en het merendeel rijd gewoon 120 km/u, pas je dan aan, en rij met de stroom mee, dus niet dom 100 of 110 blijven sukkellen en de gang uit de stroom halen
Als het rustig is op de weg, en je wilt dan 100/110 rijden, best, zo lang je er een ander maar niet mee hindert. :thumbup: Koen is sleeping25-01-2008, 12:50Ik houd altijd netjes 2 seconden afstand - transport itterbeek.Maar als ze NA die 2 seconden nog voor me zitten rij ik de achterbumper naar binnen.:D JettaPowerrr25-01-2008, 14:25ROFL! Hijs goed
Latest Posts
Wieldoppen Vrachtwagen Chroom
Breedte Vrachtwagen Belgie
Miniatuur Vrachtwagen